Thursday, April 17, 2008

Tournament.


saya ada satu email. tp ade dalam simpanan server yg lama. nak kena gi kat server tu dlm bilik server baru boleh akses.

email tu drpd keratan akhbar drpd jordan yg memuatkan artikel drpd majlis ulama' sedunia yg berpusat di mekah.

dlm artikel berkenaan dinyatakan x boleh sebahagian besar hadiah drpd duit penyertaan drpd pemain.

yg saya faham kira kalau sebahagian kecil kira bolehlah. then saya refer kpd pengarah pusat islam kat sini.. depa pun sependapat dgn artikel berkenaan. yg saya faham utk hadiah kena ada sumber lain. mungkin sponsor kot. kalau duit penyertaan pemain tu yg saya faham utk sebahagian kecil utk hadiah x pe.. or guna utk kegunaan ramai mcm bola kejohanan ke sewa dewan ke.. air minuman pemain ke x de masalah kot.

tu la nak kena yg arif ulas psl benda ne. benda2 camne x leh kita nak guna logik akal .. kena based kpd ilmu. nak kena tanya org yg berilmu.

No comments: